Reklamace a vrácení

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s vyplněným reklamačním protokolem, nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace.
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:
Luboš Kosinka – eoshop.cz
Náchodská 118
Jaroměř 551 01

Kontakty:

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě.
  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme převodem na účet, nebo poštovní poukázkou.

Záruka vrácení peněz

  • V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. My vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.
  • Na zboží poskytujeme 2letou záruční dobu (pokud není u zboží uvedeno jinak), která začíná běžet dnem přijetím zásilky.

Proč nakupovat u nás

Nejširší výběr nábytku na internetu

Oblíbené kousky skladem

Přes 4000 spokojených referencí

Věrnostní slevy

Nákup na splátky

Nejlepší poměr kvality a ceny

Široká možnost dopravy a plateb

Velký výběr zboží

Profesionální poradenství